Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Limit order-script

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tack, makulering har jag aktiverat, men det gäller alltså även om ordrarna kommer från olika ordermodeller ifall de är på samma instrument? Det var just den biten jag var lite osäker på, men helst hade jag sett att bara ordrar från samma ordermodell makuleras vid ny order ifall det är möjligt.

    Comment


    • #17
      Makulering gäller individuellt per ordermodell. Så du kan ha olika inställningar för olika modeller. Tänk på att om du ändrar inställning behöver ordermodellen återanslutas för att ändringen ska få effekt.

      Comment


      • #18
        Toppen, tack!

        Comment


        • #19
          Ursprungligen postat av apabarn Visa inlägg
          Tack, makulering har jag aktiverat, men det gäller alltså även om ordrarna kommer från olika ordermodeller ifall de är på samma instrument? Det var just den biten jag var lite osäker på, men helst hade jag sett att bara ordrar från samma ordermodell makuleras vid ny order ifall det är möjligt.
          En order med makulering raderar alla existerande order på kontot.

          Comment


          • #20
            Ursäkta min förvirring men nu tolkade jag det som att jag fick dubbla budskap av er båda, vad är det som gäller egentligen? Menade Rikard bara att man kan ställa in om makulering ska ske per ordermodell? Det har jag noterat, men jag tolkade svaret som att själva makuleringen bara sker på ordrar från samma ordermodell.

            Comment


            • #21
              Aha, förstår hur du menar. Man kan ställa in makulera eller ej per ordermodell, men om en ordermodell med makulera aktivt löser ut tas alla order bort för det instrumentet på det kontot modellen är ansluten till.

              Comment


              • #22
                Då är jag med, tack!

                Comment

                Working...
                X