Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Warrants med låg omsättning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Warrants med låg omsättning

    Hej!
    Jag undrar om det går att få tex köpkursen att synas i ett intradaydiagram på en warrant där det sällan sker några avslut. Jag har tex öppnat ett i-diagram på NOK 3B300. Där syns ingenting eftersom det inte skett några avslut på länge. Hur gör man då om man vill koppla ett script till denna? Kan man rita en graf med hjälp av köpkursen? Eller går det på nåt sätt att analysera aktien och bygga en ordermodell som i verkligheten köper warranten?

  • #2
    Det går att slå på visning av linje genom köpkurs och säljkurs via dubbel högerklick-menyn i diagram.

    Men för att en graf skall visas så måste det finnas åtminstone ett avslut inom de dagar grafen omfattar, dvs minst en closekurs.

    För scripten finns däremot alltid köp-sälj-kursen där. Det är enbart ritning som undertrycks om inget avslut finns.

    Så för nynoterade warrants som ännu ej haft avslut kan du ej få graf förrän avslut finns. Script för bevakning skall dock fungera även i detta fallet om jag minns rätt om det baseras på köp-sälj-kurs.

    Comment

    Working...
    X