Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Påkoppling script

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Påkoppling script

    Lfm,
    hur gör man för att koppla script i olika upplösning till samma objekt? Jag har script a som jobbar intraday kopplat till omxs306l och script b som jobbar med dags-staplar kopplat till omxs306l.

    Väljer jag intraday-scriptet till omxs306l visas scriptet ej när jag visar dags-staplar, klick på dags-staplar knapp uppe till vänster.

    Det verkar som fb ej klarar av intraday och dags-script på samma objekt, hur göra?


  • #2
    Dagskursgraf klara inte intradayscript utan bygger på frånvaro av intradayprefix.

    Dock kan du visa både intraday i olika upplösningar inklusive eod upplösningar i intradaygrafer.

    Man får se upp med blandning av upplösningarna dock och hur de används, för de synkroniseras efter tidstämpeln som är periodens start, inte slut. Så visad close t.ex tittar i framtiden kan man säga om du har en länge period blandat med en kortare.

    I analysbänkens animering fungerar dock allt som online för ett enda papper(man kan använda två extra objekt, det tredje används för animeringen i minutupplösning).

    Comment

    Working...
    X