Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Blanka celler

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Blanka celler

Rikard,
    om man editerar ex plats 1 tom 7 i nat och lägger in script på varje ruta, sparar
    och sedan står i plats 7 går till plats 6, plats 5, plats 4, plats 3, plats 2, plats 1 så är de blanka.

I vänsterkanten under anslutna script så syns de script som är anslutna men ej i höger plats-fliken.

Det enda sättet idag att få tillbaka värdena i plats är att gå ur scripteditorn och in igen, frustrerande...

Kan Lasse fixa så att scripten syns på höger-sidan under plats hela tiden i nat...

Jag lyckas inte få fram det problemet, har provat på två olika maskiner. Hjälper det om du startar om programmet?

Comment

Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inlägg
      Jag lyckas inte få fram det problemet, har provat på två olika maskiner. Hjälper det om du startar om programmet?
      Nej, det tror jag inte.

Jag har märkt det när jag editerar script på ex plats 7, sparar och sedan ska gå till script i plats 6 då visas det inget script...

Jag kör editeringen i notepad++, kopierar, editerar i notepad++, klistrar in, sparar, då uppstår problemet.

En annan konstig sak i editorn är att när man väljer visa större ruta så visas ej den sista raden i scriptet om det är större än en sida kod och det går ej heller att positionera sig längst ner, verkar vara en bugg.

Ett annat problem är att i temat autostock titan blir cursorn svart på svart bakgrund med vit text, det är stört omöjligt att veta var cursorn är någonstans i script-editorn, kan ni byta curson till gul färg så den syns.

Comment

Jag ska se om vi kan få fram problemet. Däremot vet vi om att vissa teman inte fungerar i vissa Windows-versioner. En ny skin-dll är på väg som förhoppningsvis löser problemet.

Annars får vi helt enkelt ta bort de teman som spökar.

Comment

Working...
        X