Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vinsthemtagning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinsthemtagning

    Hur lägger jag en order på sälj/köp 3 punkter högre (vid bull) och 3 punkter lägre (vid Bear) direkt vid köpet?


    Anders

  • #2
    Enklast är att lägga in en extra ordersekvens i ordermodellen som direkt postar en ny order på önskat pris.

    Comment


    • #3
      Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inlägg
      Enklast är att lägga in en extra ordersekvens i ordermodellen som direkt postar en ny order på önskat pris.

      Ska jag ha ett triggerskript som alltid är sant och ett prisskript som ger senaste order + 3 punkter?

      Om jag inte utnyttjar denna order i marknaden t.ex. för att det går åt andra hållet och jag istället går ur positionen med ett annat skript, hur får jag då bort den automatiskt lagda orden?


      Anders

      Comment


      • #4
        Ursprungligen postat av Tradern Visa inlägg
        Ska jag ha ett triggerskript som alltid är sant och ett prisskript som ger senaste order + 3 punkter?

        Om jag inte utnyttjar denna order i marknaden t.ex. för att det går åt andra hållet och jag istället går ur positionen med ett annat skript, hur får jag då bort den automatiskt lagda orden?


        Anders
        Jag testade manuellt att lägga en "stopporder" på +3 punkter och sedan sälja bullinnehavet i förväg. Då försvann stoppordern. Är det så det ska hända så är ju allt frid och fröjd?


        Anders

        Comment

        Working...
        X