Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xact Obi-wan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Xact Obi-wan

    Hej!
    Både Autostock och Rankor har gjort reklam för Xact Obi-Wan. Rankor skriver att man skall beställa av Autostock, men det står inget på hemsidan om det.
    Är Xact Obi-Wan släppt? Hur får man tag på scriptet?

  • #2
    Den finns på Beställningssidan som kvartalsabonnemang 3300/kvartal. Finns ju även Xact Tracker för 1200/ÅR, just nu är det kampanj och 600kr för ett år men det gäller bara 1 dag till, om du vill ha en strategi för Bull/Bear-handel.

    Mikael

    Comment


    • #3
      XACT Obi-Wan ska finnas som månads-abonnemang också, har bett Autostock rätta på beställnings-sidan.

      Jörgen
      Rankor System

      Comment


      • #4
        Hej! Jag har redan OMX Obi-Wan. Vill ju inte betala dubbelt för att få Xact Obi-Wan också. Det är ju köp och säljsignalen man abonerar på. Har själv förändrat scriptet så att jag kan köpa Bull när OMX Obi-Wan går lång, men har inte lyckats få till att köpa Bear när Obi-Wan går kort. Det är alltså kombiprodukten OMX+Xact Obi-Wan jag är ute efter.

        Comment


        • #5
          XACT Obi-Wan ligger endast dom kvartslsstrategi i nuläget men vi kan naturligtvis lägga upp den dom månadsabonnemang också. Är i Danmark över nyår så det får bli den 2:a jan . Gott nytt år!

          Comment


          • #6
            Gott Nytt År!!

            Comment


            • #7
              Ursprungligen postat av jorgeng Visa inlägg
              XACT Obi-Wan ska finnas som månads-abonnemang också, har bett Autostock rätta på beställnings-sidan.

              Jörgen
              Rankor System
              Nu finns XACT Obi-Wan att beställa som månads-abonnemang på beställnings-sidan.

              Jörgen
              Rankor System

              Comment

              Working...
              X