Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ordermodell exekveras ej

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Ordermodell exekveras ej

    Jag har en ordermodell som ska exekvera en säljorder, men av någon anledning händer inget.

    Triggerskriptet ritar en spik, och indikerar att det verkligen borde sälja, ordermodellen är anslutet till samma papper (har avanslutet/anslutet flera gånger). Jag har även dubbelkollat att det är rätt triggerscript anslutet i ordermodelln. Någon som råkat ut för samma fel? Är det en bugg i mitt script eller i NAT?

  • #2
    Det första jag tänker på är väl om ordermodellen är ansluten till rätt konto?

    Om du klickar ENTER på instrumentet i börslista eller diagram, och därefter fliken till höger så kan man se vilket konto ordermodellen är ansluten till.

    Comment


    • #3
      Prova att larma scriptet. I bland fungerar inte ordermodellen om du har den påkopplad samtidigt som du gör ändringar. Du kan även prova att koppla av och på ordermodellen.

      Comment


      • #4
        Rätt konto, och rätt script anslutna i "Bevakade script och ordermodeller". Jag har startat om, men får vänta på att ha faktiskt innehav innan jag kan testa det skarpt igen. Det är säkert någon pusselbit jag har missat, men jag kan inte hitta det nu. Vi får se...

        Comment


        • #5
          Vi har haft något liknande, se tråd

          http://autostock.se/vbulletin/showthread.php?t=2767

          Comment


          • #6
            Ok, det kan inte ha något att göra med att jag skapade min ordermodell från en gammal via "Kopiera"-knappen? Tänkte om scripten har någon slags ID-nummer som pekar fel? Bara en tanke.

            Comment


            • #7
              Ursprungligen postat av cerion Visa inlägg
              Ok, det kan inte ha något att göra med att jag skapade min ordermodell från en gammal via "Kopiera"-knappen? Tänkte om scripten har någon slags ID-nummer som pekar fel? Bara en tanke.
              Nej så gör jag ofta...



              Anders

              Comment

              Working...
              X