Hej, Är det möjligt att parallellköra två olika strategier i samma termin? Tanken är att om det ibland blir så att de olika strategierna får signal samma dag så ska dem köpa båda två. Räcker det att ändra siffran 0 till antalet kontrakt man kan tänkas ha om den ena strategin har köpt? le(innehav,0) Jag vill inte råka utför att den köper två gånger på samma strategi om den får dubbla signaler och redan har köpt det antalet jag har tänkt mig.
Har även två olika flytande-stopploss beroende på strategi , är det möjligt att förhindra att båda strategierna säljer om den ena stoploss signalen utlöses? Kan man välja tex. Raptor köpantal i den ena stoplossen och vara säker på att den enbart säljer av det som är angivet i antalscriptet för köpraptor?
Har även två olika flytande-stopploss beroende på strategi , är det möjligt att förhindra att båda strategierna säljer om den ena stoploss signalen utlöses? Kan man välja tex. Raptor köpantal i den ena stoplossen och vara säker på att den enbart säljer av det som är angivet i antalscriptet för köpraptor?
Comment