Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Simulera på index

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Simulera på index

    Jag testar att simulera några script mot index. Jag får trigg och rätt antal vid köp men priset är 0 kr. vl) scriptet är ställt på senast betalt. Mysko.

    mvh
    Bertil
    Edit: Jag har två OMXS30 i simulatorn, både från Listgrupp 36 och Index Stockholm. Båda loggas. Diagrammet för simulatorn är korrekt.
    Last edited by Bertil; 2013-09-02, 21:19.

  • #2
    Vet inte om jag förstår det här riktigt, kör du vl)-scriptet mot index? Har du isåfall satt senast betalt till "c" ?

    Comment


    • #3
      Ursprungligen postat av LillWicke Visa inlägg
      Vet inte om jag förstår det här riktigt, kör du vl)-scriptet mot index? Har du isåfall satt senast betalt till "c" ?
      Ja, jag använder det färdiga vl) scriptet "Senast betalt" som arbetar mot c. Köpet går alltså igenom som det skall i simulatorn med priset sätts till 0 kr.

      Comment


      • #4
        Du säger att du har två omxs30-index, får du samma 0-resultat med båda?

        Comment


        • #5
          Ursprungligen postat av LillWicke Visa inlägg
          Du säger att du har två omxs30-index, får du samma 0-resultat med båda?
          Kan inte skilja dem åt i bänken. Då jag väljer den ena så bockas den andra även i automatiskt.

          Comment


          • #6
            Jag gick in och tittade hur jag sjäv har det.
            Jag har bara ett omxs30-index i NAT, kan tänka mig att det blir någon krock om man har två.
            Det här kan nog bara Rikard reda ut.

            Comment


            • #7
              Ursprungligen postat av LillWicke Visa inlägg
              Jag gick in och tittade hur jag sjäv har det.
              Jag har bara ett omxs30-index i NAT, kan tänka mig att det blir någon krock om man har två.
              Det här kan nog bara Rikard reda ut.
              Har försökt att ta bor det ena OMXS30 indexet från listgrupp 36 men det går inte.
              Last edited by Bertil; 2013-09-02, 22:51.

              Comment

              Working...
              X