Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

får igen larm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • får igen larm

    Jeg prøver å sette opp et script som skal gi meg larm på telefonen, men det virker ikke.

    sl) glidende middelvarde, har jeg anslutet og krysset av på larmbevakat.

    appen har jeg lastet ned og lagt device_id til autotrader.

    Autotrader står på 24/7

    Jeg har sjekket alarm loggen lokalt også, men ingenting der heller.

    Noen som vet hva som er galt?

    Takk

  • #2
    Vi har ett problem med iPhone-appen just nu, vi har bytt leverantör då den tidigare helt enkelt var för dålig. Vi väntar på ny app, så den fungerar inte just nu. Android fungerar och email, men inte iPhone.

    Nu under helgen genereras inte larm lokalt heller eftersom scripten inte körs utanför börstid.

    Comment


    • #3
      Takk for svar. Jeg har prøvd via mail og lokalt, innenfor børstid. Andre ideer?

      Comment


      • #4
        Ok, vilket alternativ är valt i Inställningar > Egenskaper för hela programmet > Externa larm ?

        Comment


        • #5
          Ja det stemmer

          Comment


          • #6
            Jag skulle gärna titta närmare på inställningarna om du har möjlighet att ringa. Då kan vi koppla upp TeamViewer.

            Comment


            • #7
              Takk for at du vil hjelpe Jeg har ikke TV installert og har lange dager på jobb for øyeblikket. Jeg har lagt med noen screens, du kan ta en kikk på dem.

              https://www.dropbox.com/sh/wipioohat...lV-eR8Nsa?dl=0

              Comment


              • #8
                Tackar, då ser det korrekt ut vad jag kan se. Kan du se gröna flaggor i diagrammet?

                Comment


                • #9
                  Okay. Flaggor? Slik ser den ut

                  https://www.dropbox.com/s/aby0dwiewb...82%29.JPG?dl=0

                  Comment


                  • #10
                    Ok, det ser ut som att det saknas data senaste dagarna. Har programmet varit igång under börstid?

                    Comment


                    • #11
                      Ja, jeg har på programmet hele dagen.

                      Comment


                      • #12
                        Er det mulig å kjøre et script bakover i tid, for å se om alarmen aktiveres da?
                        Vet du hvordan det gjøres?

                        takk

                        Comment


                        • #13
                          Det går att simulera script i Pro, men det måste ju gå att hitta anledningen att du inte får larm på något sätt. Har du möjlighet till telefonsupport på torsdag?

                          Comment


                          • #14
                            jobber sent idag, hva med i morgen? Er ikke sikker på tidspunkt, har du skype? Setter veldig pris på at du vil hjelpe

                            Comment


                            • #15
                              Jeg har installert teamviewer nå, kan gi deg inför over skype

                              Comment

                              Working...
                              X