Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Manuell handel och replikering.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Manuell handel och replikering.

    Jag handlar en del manuellt och skulle vilja ha ett bättre sätt att handla mini.

    Som jag gör nu så sitter jag och följer grafen i aktien men handlar minin. Jag har insett att det är flera sekunder fördröjning på kurserna som visas för de minis jag handlar, dock verkar det varierar över dagen.

    Så jag skulle vilja flytta över och handla i pappret och replikera med ETP-link.
    Ger ju även fördelen att handla motstånd och andra nivåer som man kan se långt tidigare.

    Detta är ju inga lustigheter om jag skulle köpa 1000 aktier på testkontot så får jag 1000 mini på min depå.

    Dock skulle jag önskar att omvandla antalet aktier till ett belopp att handla minis för.
    Finns det något smidigt sätt att göra detta?

    Det jag ser framför mig är två test-konton och sedan handel på depån. Det vill säga köp av aktie till testkonto 1 som är länkat till testkonto 2 där minis handlas för testkontot värde och sedan replikerar detta antal till det skarpa kontot.

    Finns det någon enklare lösning?

    Det jag skulle vilja uppnå är att ett klick på köpknappen och antal på 10st skulle ge minis för t.ex. 10 tusen på depån.
    Det viktigaste är att det går "blixitsnabbt".
Working...
X