Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Symphony

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Exponeringen är 0% nu?

    Mvh Roger!

    Comment


    • Ja, stämmer.

      Comment


      • Hej Henric

        Tack för ditt svar.

        Nu har vi stigit 45 punkter sedan 20/2 (3 dagar i rad) utan att någon affär har gjorts.
        Jag tror att vi är många som skulle uppskatta om du ville berätta lite mer i detalj hur modellen fungerar för att vi ska få en större förståelse.

        Mvh Roger!

        Comment


        • Tusan också. Signalerna föll mellan sprickorna. Två modeller som helst köper på svaghet kom aldrig in, samtidigt som motståndsnivåerna låg och blockerade breakout. Det var inte långt ifrån, men det blev som det blev. Den låg i alla fall inte fel, men är kanske ingen tröst.

          Comment


          • Hej

            Tack för ditt inlägg men du tror inte att du kan ge en mer detaljerad bild till dina kunder?
            Jag har använt modellen rätt länge och jag känner inte igen hur den reagerade här alls.

            Mvh Roger!




            Ursprungligen postat av Henric Visa inlägg
            Tusan också. Signalerna föll mellan sprickorna. Två modeller som helst köper på svaghet kom aldrig in, samtidigt som motståndsnivåerna låg och blockerade breakout. Det var inte långt ifrån, men det blev som det blev. Den låg i alla fall inte fel, men är kanske ingen tröst.

            Comment


            • Jag förstår att du undrar då modellen normalt i liknande lägen skulle ligga i marknaden. Jag tycker också det är jobbigt att se på. Jag kan inte beskriva varför i detalj. Att alla delmodeller rakt av köper på styrka/beakout varje gång fungerar inte i längden. Det var olyckligt hur kombinationen av villkoren inte gav fler signaler.

              Comment


              • Är det någon fler än jag som fick Long25% för sent? (se screenshot)

                Detta säger AutostockLE
                --
                17:25 ORDER "sl) Symphony Minilong buy custom FLEX LONG OMX 4 OC(35)" kurs 143.66
                Attached Files
                Last edited by PerG; 2014-03-04, 16:36.

                Comment


                • Fick du något delavslut minuten innan?

                  Comment


                  • Hej,

                    jag hade en order som gick igenom 17:24:11

                    Comment


                    • Ligger symphony 25% short för er med? (vi är inne i långa månadskiftet)

                      Comment


                      • Den låg short 25% och har sedan inlägget bytt position. Inget med månadskifte att göra.

                        Comment


                        • Skall bli spännande och se om Exit signalen som kom nyss vid studs i övre Bol-bandet i dagsgrafen intraday sitter bra.

                          Comment


                          • Snygg trade!

                            Comment


                            • Detta trade är nog ett av de "mognaste" jag har sett Symphony utföra,så snusförnuftigt och säkert.
                              Klart man skulle velat sitta fullexponerad hela vägen upp men så är det sällan vet vi ju av erfarenhet.
                              De sista 2 veckorna har ju räddat upp E terminen så nu hoppas vi att inte sommarlunken infinner sig riktigt ännu.

                              Trägen vinner sägs det ju

                              Comment


                              • Fick ett meddelande på mailen som sa
                                "Meddelande 20140613 kl 17:24 Symphony FLEX har tagit position: LONG 100%"
                                Men ingen order har gjorts i Autostock (VPS och programmet var uppe å snurrade).
                                Nåt som gått snett? Kommer det gå ut en order vid öppningen på måndag istället?

                                Comment

                                Working...
                                X