Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Symphony Light

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Symphony Light

    Symphony Light gick lång +100 % idag 12:32 upp från +50%. Bra så långt.

    Döm av min förvåning när den först går ur +50% positionen och sedan går in med +100% i samma värdepapper. Självklart förlorar man spreaden i en sådan manöver. Helt onödigt skall tilläggas. Ska det vara på det sättet eller har något gått fel?

    12:32 ORDER "sl) Symphony Light Minilong buy custom
    12:32 ORDER "sl) Symphony Light Minilong sell custom

  • #2
    När fick du din installation? Vi ska kanske lägga upp en ny så att du garanterat har senaste version.

    Comment


    • #3
      Lite drygt ett år sedan. Har dock senaste uppdateringarna.

      Edit: Har Pro sedan ett par månader också.

      Comment


      • #4
        Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inlägg
        När fick du din installation? Vi ska kanske lägga upp en ny så att du garanterat har senaste version.
        Om man nu ska göra en nyinstallation hur gör man enklast för att behålla alla egna script och dylikt? (vet att det nämnts tidigare ett par gånger)

        Comment


        • #5
          Nja, inte programmet utan Symphony Light-installationen.

          Senaste version ligger uppe nu, bara att koppla loss modellerna, radera samtliga script som heter något med Symphony Light och ladda ner på nytt.

          OBS, glöm inte va)-scripten....


          Comment


          • #6
            Ha ha ok Jag prövar det

            Comment


            • #7
              Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inlägg

              Senaste version ligger uppe nu,


              Hej,
              Har det kommit ny klient version for Symphony Light eller eller NAT?

              Vad är ändrat i så fall?

              Comment


              • #8
                Det är ett tag sedan vi ändrade i nyinstallationerna för Symphony Light och införde kontounik insats. De gamla har insats som anges i antalscriptet, medan de nya har ScrPar i scriptet och insatsen anges i Indata script.

                Meddela oss ifall senaste version önskas med möjlighet att köra olika insats per konto.

                Comment


                • #9
                  Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inlägg
                  Det är ett tag sedan vi ändrade i nyinstallationerna för Symphony Light och införde kontounik insats. De gamla har insats som anges i antalscriptet, medan de nya har ScrPar i scriptet och insatsen anges i Indata script.

                  Meddela oss ifall senaste version önskas med möjlighet att köra olika insats per konto.

                  Det går att köra olika insatser för long resp short, dvs per instrument. Riktningarna får olika tyngd.

                  Comment


                  • #10
                    16:16 gjorde både AC/DC och Symphony light en exit. Inget problem med AC/DC men ingen säljorder kom för SL i NAT (fick via SMS och mail). Andra gången det blir problem med SL när det gäller försäljningar.

                    Nu har jag börjat fundera. Jag har 7 siffrigt depånummer på den depå jag kör SL på. Jag har en känsla av att det kan vara en del i problemet. Det verkar som mina innehav inte dyker upp när jag tittar på depåinnehav i NAT på just denna depå. Avsluten registreras dock.

                    Comment


                    • #11
                      Syns inga avslut alls på det depånumret?

                      Det kan vara så att du ändrat vilket konto som är huvudkonto.
                      Ring så löser vi det via Fjärrsupporten.

                      Comment


                      • #12
                        Ursprungligen postat av mikbob Visa inlägg
                        16:16 gjorde både AC/DC och Symphony light en exit. Inget problem med AC/DC men ingen säljorder kom för SL i NAT (fick via SMS och mail). Andra gången det blir problem med SL när det gäller försäljningar.

                        Nu har jag börjat fundera. Jag har 7 siffrigt depånummer på den depå jag kör SL på. Jag har en känsla av att det kan vara en del i problemet. Det verkar som mina innehav inte dyker upp när jag tittar på depåinnehav i NAT på just denna depå. Avsluten registreras dock.
                        Hej,

                        min SL gick till avslut.
                        Depå-nummer innehåller sju siffror.

                        Comment


                        • #13
                          Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inlägg
                          Syns inga avslut alls på det depånumret?

                          Det kan vara så att du ändrat vilket konto som är huvudkonto.
                          Ring så löser vi det via Fjärrsupporten.
                          Det är korrekt. Jag ringer upp.

                          Comment


                          • #14
                            Ursprungligen postat av jimmy Visa inlägg
                            Hej,

                            min SL gick till avslut.
                            Depå-nummer innehåller sju siffror.
                            Tack Jimmy. Det hade och göra med att jag bytt huvudkonto. Rikard fixade det hela.

                            Comment

                            Working...
                            X