Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fusion MultiStrategy
Collapse
X
-
Samma här! Fusion går fel igen! Man kanske ska koppla long till short och tvärtom!!
Leave a comment:
-
Samma här, 100% Long igår:
17:22 ORDER "sl) Fusion OMX index buy OMXS30" kurs 1632.01.
Leave a comment:
-
17:22 ORDER "sl) Fusion OMX index buy OMXS30" kurs 1632.30$
It’s alive
Leave a comment:
-
Såg att jag missat denna. Nej, det påverkar inte de som inte kör StrategyLink.Ursprungligen postat av Mountain Visa inläggÄr dfetta en bugg som påverkar oss som inte kör StrategyLink?
Leave a comment:
-
Exit idag:
17:22 ORDER "sl) Fusion OMX index sell OMXS30" kurs 1624.90.
Leave a comment:
-
Är dfetta en bugg som påverkar oss som inte kör StrategyLink?Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggOops, du har nog hittat en bugg! Ingenstans sätts cell 825 i Fusion, men däremot 857. Så enklast är att ändra 825 i StrategyLink till 857 så bör det fungera direkt.

Leave a comment:
-
Japp, det stämmer. Fusion-värdet ligger i cell 857.Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggOops, du har nog hittat en bugg! Ingenstans sätts cell 825 i Fusion, men däremot 857. Så enklast är att ändra 825 i StrategyLink till 857 så bör det fungera direkt.

Tack för hjälpen!
Leave a comment:
-
Oops, du har nog hittat en bugg! Ingenstans sätts cell 825 i Fusion, men däremot 857. Så enklast är att ändra 825 i StrategyLink till 857 så bör det fungera direkt.
Leave a comment:
-
Var i scripten sätts de globala variablerna, i det här fallet 825? Kan inte hitta det någonstans på Fusion.Ursprungligen postat av magnusb3 Visa inläggKörde uppdatering av Fusion via hjälpmedel innan jag ändrade till Strategylink, så det borde vara senaste.
EDIT: Fusion-skriptet är tidsstämplat med 171030. Är det korrekt version?
Leave a comment:
-
Ja. Har Warthog och TOM anslutet till samma skarpa och de verkar fungera korrekt. Har även slagit på Fusion i Strategylink.Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggÄr StrategyLink anslutet på OMXS30 på samma skarpa konto som du handlar på? ETP ID måste finnas på index på det kontot oxå.

Jag har förstått det som att antalet på testkontot ska återspeglas i de globala cellerna?
Har korrekt värde i cellen för Warthog tex, men inte för Fusion.
Leave a comment:

Leave a comment: