Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fusion MultiStrategy
Collapse
X
-
Hm, vilket script ligger som antalscript i Cover-modellen och hur ser koden ut?
-
Jag har liknande problem tre dagar i rad:Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggSer ju rätt ut, kolla hur antalscriptet ser ut i Cover-modellen.
PS. Har lagt intraday-prefix i antalscripten nu, det skulle kunna vara problemet. Uppdatera igen så bör det lösa problemet.
17:22 ORDER "sl) Fusion OMX index cover crypt OMXS30" kurs 1607.65
17:22 Zero volume - Order not sent
Har senaste Fusion, intradayprefixet är OK, har kopplat ur och kopplat i igen samt startat om men problemet kvarstår.
Vad gör jag för fel?
Leave a comment:
-
Ligger 25% kort men det verkar vara lite olika beroende på när man startade
Leave a comment:
-
Kopplade på minisar på min Fusion nu. Har haft strategin vilande ett tag, men strategin har ändå varit igång. Bara kopplat loss minisarna som sagt. Vad kan jag vänta mig i eftermiddag, hur ligger ni?
Leave a comment:
-
Min fusion gick 50% long igår efter att jag legat utanför marknaden några dagar
Leave a comment:
-
Min gick lång igår (hade ingen short dessförinnan). Kan det vara riktigt?Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggFick också cover, och här genomfördes traden. Vilken version kör du? Står överst i Long-scriptet.

Leave a comment:
-
Det är nog antalscripten. Kollade Long och Cover - inget intradag. Uppdaterar, så får vi se vad som händer imorgon bitti.Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggSer ju rätt ut, kolla hur antalscriptet ser ut i Cover-modellen.
PS. Har lagt intraday-prefix i antalscripten nu, det skulle kunna vara problemet. Uppdatera igen så bör det lösa problemet.
Leave a comment:
-
Ser ju rätt ut, kolla hur antalscriptet ser ut i Cover-modellen.Ursprungligen postat av Mountain Visa inlägg{ Fusion Long ver 2.2 180405 }
Är det inte den senaste?
PS. Har lagt intraday-prefix i antalscripten nu, det skulle kunna vara problemet. Uppdatera igen så bör det lösa problemet.Last edited by Rikard Autostock; 2018-04-25, 21:13.
Leave a comment:
-
Cover här också. Traden genomfördes utan problem. Hade samma problem tidigare (volume zero). En uppdatering löste saken
Leave a comment:
-
{ Fusion Long ver 2.2 180405 }Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggFick också cover, och här genomfördes traden. Vilken version kör du? Står överst i Long-scriptet.

Är det inte den senaste?
Leave a comment:
-
Fick också cover, och här genomfördes traden. Vilken version kör du? Står överst i Long-scriptet.
Leave a comment:
-
Fick idag en Cover i nya Fusion, men ingen affär genomfördes på testkontot där det finns en Short position - därmed ingen affär heller via StrategyLink.
13 meddelande med detta utseende:
17:22 ORDER "sl) Fusion OMX index cover crypt OMXS30" kurs 1556.41
17:22 Zero volume - Order not sent
17:22 GSM larm sänt!
Någon som känner igen det, eller vet vad som är tokigt?
Leave a comment:

Leave a comment: