Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fusion MultiStrategy

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Samma för länge sedan. Hade inte kört CBK och provade. Vid första större raset fanns det inga kurser. Systematiskt?

Edit: Nu är jag mindre arg. De får en chans till.

Comment

• 100% long men inget avslut då det inte fanns ngt pris?

Comment

• De hade en hel del strul idag tydligen, trist när det händer. Hoppas den uppgradering de gjorde i sina system för ett par veckor sedan kommer betala sig när inkörningsbuggarna är lösta.

Comment

• Ursprungligen postat av Kjeld Visa inlägg
          100% long men inget avslut då det inte fanns ngt pris?
          Jag fick avslut på en BNP167 kl 17:23.

Comment

• Min Fusion ville köpa men commerzbank ville inte sälja Bull certifikat så det blev ingen affär. Tråkigt!

Comment

• Samma här. Fusion lyckades inte få skarpt. Hur gör man nu. Köper manuellt imorgon?

Comment

• Japp, här med. Kör med Commerzbank, signal men inget skarpt avslut

Comment

• Ursprungligen postat av HenrikSyst Visa inlägg
                  Samma här. Fusion lyckades inte få skarpt. Hur gör man nu. Köper manuellt imorgon?
                  Fusion konmer la försöka att köpa igen imorn kring stängning, annars är det väl manuellt som gäller?

Comment

• Manuellt funkar.

Comment

• Om jag köper nu på morgonen för ungefär det belopp som AT hade skulle köpa igår, funkar det? Kommer Fusion i kväll att själv reglera summan genom att sälja lite om jag köpt för mycket och vice versa?

Comment

• Japp, funkar fint. Den kommer reglera själv ikväll om diffen är för stor.

Comment

• Blev en dyr miss. Jag debiterar Commerzbank för den...

Comment

• Köpte precis innan det drog iväg

Comment

• Jag med. Index var väl 0,3 % upp när jag köpte. Tur för Commerzbank det! He he...

Comment

• Skön start på dagen! Fusion går från klarhet till klarhet.

Comment

Working...
                                X