Rikard, min Fusion gjorde ingen affär ikväll. Det beror väl då förmodligen på att diffen mellan vad jag köpte manuellt och det som Fusion skulle ha köpt om inte Commerzbank hade strulat var liten. Hur stor diff får det vara för att inte Fusion skall vilja köpa/sälja andelar när jag har köpt/sålt manuellt?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fusion MultiStrategy
Collapse
X
-
Jag låg lite för tungt (med tre i häv) för en större smäll men jag är samtidigt inte livrädd för valet i Frankrike så jag tog en medelväg och sålde halva positionen.
Sålde också av tre av fyra aktier i Fear Greed med fin vinst. Coda gick ju ur såklart. Så nu är det åtta grids i Raptor (ganska stor position i och för sig men jag vill inte gå emot odjuret...) Halva Bull-positionen i Fusion och ca 20 % av Fear Greed (SE-banken)i marknaden. Känner att jag kan sova bra nu! (förutom barnen då).
Har också fonden Brummer Lynx som brukar gå bra när marknaden går ned. Borde egentligen ta det kapitalet och lägga in i Auto! Får se hur jag gör. Kan konstatera att jag göder Brummer med höga avgifter och ganska skral avkastning. Bättre med Raptor etc.
Ligger du kvar med allt eller fegade du ur?
Comment
-
Ursprungligen postat av Henric Visa inläggSom det ser ut nu kan en exit tidigaste komma den 30 eller 31(beroende på villkor) och 3 dagar lägsta. Allt kan hända...
Comment
Comment