Hejsan, jag saknar Trend long/short Multi i min lista när jag skall ansluta instrument till ordermodeller. Endast bull/bear Multi finns. Spelar det någon roll?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Trend Multi
Collapse
X
-
Vi har ändrat namn på dem så att det blir tydligare vilket instrument de är avsedda att kopplas till. Bull-modellerna är tänkta att handla Bull/Minilong-instrument, och Bear-modellerna för Bear/Minishrt. Det gäller MULTI-verktyget.
"Vanliga" Trend Entry/Exit har fortfarande Long/Shrt-namn eftersom dessa är avsedda att handla aktier etc direkt med.
-
jag har nu laddat hem Trend entry/exit OCH igen Trend Multi och startat om och ändå saknas MULTI efter Trend entry/exit long/short.
Nästa fråga:
hur kan jag i fönstret Manuell orderläggning ändra antalet instrument att handla? Nu finns 478 st och jag behöver 8 st.
Comment
-
Men det stämmer, det är de som finns. Instruktionen ligger här:
http://www.autostock.se/NATmanual/TrendMULTI.html
Comment
-
Hej Rikard,
kan du kolla Trend Multi Short linje och Trend exit bull MULTI?
Låg long och hade Short-linje för att ta exit på bull. Ingen exit togs.
Hade inte kopplat något short cert, men det ska ju inte spela någon roll antar jag.
Jag ritade sedan in Sell linje, då togs exit. Misstänker att något är fel i Trend exit bull MULTI som inte reagerar på SHORT.
Jimmy
Comment
-
Hej Rikard,
Short trend linje fungerar, inte idag heller.
jag har dubbelkollat order modeller. använder bull, bear. På instrument, har jag även kollat ID på cell, belopp. Så tror jag har allt rätt.
Det gäller alltså order modell Exit Bull och Entry Bear
Uppskattar om du tittar och meddelar om det kommer en uppdatering?
Comment
Comment