Konfigskriptet ni använder är dock äldre så det kan vara en bugg där. Funkade dock för mig när jag körde det tidigare.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
RangerSwing Publik Beta - 2 testplatser
Collapse
X
-
Ok. Så kan jag behöva uppdatera Ranger? Om det finns någon update. Jag använder inga gvars i egna script. Kör Fusion och Raptor själv men that's it egentligen.
Long och Cover är 1. Ska jag sälja av manuellt och koppla bort?
Edit: Sålde av manuellt med en marginell vinst och kopplade bort Ranger, tills vi vet mer. Vill du spekulera lite om vad det kan ha varit för fel Henrik?Last edited by walle; 2017-04-28, 10:23.
Comment
-
Version 3.0.0.12, så det är inte exakt den senaste. AT var på under hela natten, men Windows update gjorde att den startade om sig tidigt imorse. Sedan du tryckte ut Ranger så har du inte deployat några updates på den va?
Yes jag har alla dom globala variablerna i en kalkyl. Long och Cover är 1. Om jag kopplar på igen så kommer den väl inte få för sig att köpa va?
Edit: kopplade på Ranger igen. Jag har ju kört Ranger med version 3.0.0.12 tidigare, behöver jag uppdatera antingen Ranger och/eller AT?
Comment
-
Ursprungligen postat av HenrikSyst Visa inläggJag kör samma version av AT. Koppla av ordermodulerna men låt skriptet ligga kvar. Nollställ variablerna genom att göra en kalkyl i kalylforskaren
setgvarif(0,9145,1)
setgvarif(0,9146,1)
setgvarif(0,9147,1)
setgvarif(0,9148,1)
Edit: Nu är dom nollställda :-)Last edited by walle; 2017-04-28, 13:20.
Comment
-
Ursprungligen postat av HenrikSyst Visa inläggNej det är inte fel. Min konfig så har jag satt konfigskriptet sl) Ranger konfig till omx som larmat skript
Tror dock att det ska vara samma sak.
Comment
-
Ursprungligen postat av walle Visa inläggSell = 1 och resterande på 0. Har du samma?
Comment
-
Ursprungligen postat av HenrikSyst Visa inlägg9148 är 1 som för dig
Comment
Comment