Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

RangerSwing Publik Beta - 2 testplatser

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av walle Visa inlägg
    Gött mos :-) Då borde det vara på banan. Ska du slänga ut updaten nu i helgen?
    Väntar på att Rikard ska lägga upp det. Han är ledig men antar att han gör det när han är tillbaka.

Blir ingen transaktion på tisdag.

Comment

• Uppdaterade programversion och fick ändrade globalvariabler! Så nu har jag köp och cover =1.

Walle,kan bero på att du gjorde en uppdatering av Windows som du berättade om.

Comment

• Ursprungligen postat av HenrikSyst Visa inlägg
        Uppdaterade programversion och fick ändrade globalvariabler! Så nu har jag köp och cover =1.

Walle,kan bero på att du gjorde en uppdatering av Windows som du berättade om.
        Yes det var ju en Windows update på min virtuella Win10. Den tvingade Autotrader att stänga ned sig. Kanske händer något när Windows tvingar applikationen att avslutas?

Comment

• Om någon vill uppdatera.Stäng ner och klicka på denna länk istället

www.autostock.se/download/?FILE_ID=update.exe

Kolla variablerna efter

Comment

• Jag har uppdaterat NAT för någon dag sedan, vill bara dubbelkolla så att det är rätt värden; cover är 1 resten 0 och ingen position?

Comment

• Ursprungligen postat av walle Visa inlägg
              Jag har uppdaterat NAT för någon dag sedan, vill bara dubbelkolla så att det är rätt värden; cover är 1 resten 0 och ingen position?
              Stämmer. Men det börjar närma sig Long...

Comment

Gött mos :-) Spännande!

Comment

• Ser att Ranger har skrapat ihop ungefär samma avkastning som populära Raptor sedan jag började köra dem Exponeringstiden är lägre för Ranger vilket är positivt. Raptor är dock mer aktiv vilket ger extra spänning och vilket ger riskspridning
                  Last edited by HenrikSyst; 2017-05-22, 21:55.

Comment

• Ranger börjar att ackumulera för en entry. Lite kvar ännu men snart....

Strategin funkar som tänkt och kommer sannolikt att lanseras som en Autostock Approved. Personligen hade jag väldigt bra tajming med mina entrys och har ännu inte en torsk. Då var en transaktion också en blankning. Detta ligger väl inom de statistiska förväntningarna. Min vinst ligger helt klart i linje med Raptor fast en mycket lägre exponeringstid vilket är bra då man löper mindre risk att åka på en smäll pga något händer i marknaden.

Den 30 juni stängs testperioden officiellt. Kommer inte stänga av licenserna direkt. Lutar åt att strategin kommer att bli en köpstrategi med lansering i augusti. Ni som har varit med får fortsätta att prova gratis till och med sista september eller därefter om det finns en position 30 september.

Comment

Ranger börjar att ackumulera för en entry. Lite kvar ännu men snart....

Strategin funkar som tänkt och kommer sannolikt att lanseras som en Autostock Approved. Personligen hade jag väldigt bra tajming med mina entrys och har ännu inte en torsk. Då var en transaktion också en blankning. Detta ligger väl inom de statistiska förväntningarna. Min vinst ligger helt klart i linje med Raptor fast en mycket lägre exponeringstid vilket är bra då man löper mindre risk att åka på en smäll pga något händer i marknaden.

Den 30 juni stängs testperioden officiellt. Kommer inte stänga av licenserna direkt. Lutar åt att strategin kommer att bli en köpstrategi med lansering i augusti. Ni som har varit med får fortsätta att prova gratis till och med sista september eller därefter om det finns en position 30 september.
                      Äntligen - hur länge ska jag behöva tjöta? ;-) Släpp den som Approved, jag tar in den direkt :-)

Comment

• Här har du en till som tar in den :-)

Comment

Hos mig har inget hänt sen jag kopplade in den för 1 månade sen, är det rätt?

Comment

• Det är rätt. Den har legat utanför marknaden. 26 april var sista säljet

Comment

• Jag var med på några och den sista hade jag mot skarpt konto. Kollar Ranger-variablerna varje kväll, lite av en kvällsrutin :-)

Comment

• Sannolikheten är väldigt nära 53% nu. Om tid och volla är rätt så kan det bli något inom kort.

Comment

Working...
                                X