Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

RangerSwing Publik Beta - 2 testplatser

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Nu är sannolikheten för Long 55% men vollafilter spärrar.

Comment

• Är tanken att man ska kunna prenumerera på denna strategin och få signaler likt raptor? mvh larry

Comment

• Jo det är tanken.

Comment

• Just nu spärrar vollafilter Longsignal.

Comment

• Ursprungligen postat av HenrikSyst Visa inlägg
            Just nu spärrar vollafilter Longsignal.
            Bra att veta :-) Det är nog vettigt att spärra när det kan svänga lite för mycket.

Comment

• Imorgon går Ranger in så om ni kör skarpt kan det vara läge att damma av sina ETP-er

Comment

• Yes lång och cover = 1 Spännande! Som sagt på telefon, en liten hedge mot Raptors shortposse ;-)

Comment

• Lite mer än en hedge kan det bli

Comment

• 09:23 ORDER "sl) Ranger Long o Cover OMXS30" kurs 1623.21

Comment

• Ursprungligen postat av HenrikSyst Visa inlägg
                      09:23 ORDER "sl) Ranger Long o Cover OMXS30" kurs 1623.21
                      Yes samma här.
                      09:23 ORDER "sl) Ranger Long och Cover custom OMXS30" kurs 1623.20

Comment

• Bra vinst nu för Rangern i denna omgång. Fortfarande köpläge enligt modellen

Comment

• Najs, Ranger får rätt till slut man får ha lite tålamod bara :-)

Comment

• Sedärja... knockad i MINI L OMX NORDNET 09 som jag hade på Ranger :-/

Comment

• Aj aj aj. Du borde få tillbaka en del av restvärdet. Jag brukar kolla av ibland och ta bort när det är för nära.

Själva strategin är i en draw down - 6,5% ca. Totalt på året är det plus än så länge.

Har minskat min Ranger exponering på samma sätt som jag har minskat Raptor, Neo och andra strategier. Aktiestrategierna har samma andel som förut.

Comment

• Jag skulle ha bytt idag tänkte jag, och nu blev jag mer eller mindre tvungen till att byta :-) Förväntade mig inte att det kunde gapa ned ungefär 1% hehe. Det är lugna puckar, fick ett rätt ok restvärde iaf. Hade det varit en turbowurre så hade jag bytt tidigare.

Jag har också minskat. Körde redan från början ett rätt liten andel av portföljen på Ranger, så det är lugna puckar (5% av just den portföljen, och ca 1% av totalen över alla portföljer) :-)

Comment

Working...
                                X