Ursprungligen postat av Henning2
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Alpha Shark
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Sebbemax Visa inläggHmm Alpha shark gick full 3/3 på OMX nyligen
Men DAX är fortfarande bara 2/3.
Inga försök gjordes att köpa en 3e DAX andel på testkontot
summorna på testkontot är 64st OMX =ca 100.000
5st DAX = ca 65.000
Comment
-
Jag var ute för att jag inte fick igenom köpet på vid ett tillfälle för några veckor sedan, då hade instrumentet rört sig mer än 10% sedan senaste avslut vilket gjorde att det inte gick att köpa det.
Jag fick ringa till Nordnet för att de skulle låsa upp. Men jag ersatte mini/turbon med en närliggande som det hade varit mer handel i.
Comment
-
Han borde köpa för ca 100.000:_ på varje sida
så fattas 2-3 DAX andelar pris ca 13.000/st ( DAX kursen) första gången köpte han 2st andelar andra gången 3st =5
Finns ca 65.000kr kvar på testkontot så borde inte vara något problem
summorna på testkontot är 64st OMX =ca 100.000
5st DAX = ca 65.000Last edited by Sebbemax; 2018-06-05, 14:34.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggJapp, stämmer. Alternativt flera AT-installationer.
Comment
-
Har en helt ny Autostock installation ( installerade om allt efter att Shark gick likvid)
Kör endast ett testkonto med Shark och ett annat test konto med Raptor
En tanke
Eftersom Henning2 och jag fick samma problem samtidigt och vi har samma storlek på testkontot ( samma antal andelar) kanske det är där felet ligger ?
Vi kör båda nya versionen ? Hans har fungerat felfritt sen start och min är nystartad
kanske på något sätt DAX delen rundar av andelar fel ?
Har för mig att sist köpte DAX sidan 2+2+2 när OMX köpte 22+22+20 (kan ha fel)
Och nu blev det 2+3+0 istället ?
som sagt rena gissningar från min sida
Vad hände hos er andra liger ni kvar 2/3 eller har ni 3/3 ?
Comment
-
Ursprungligen postat av Sebbemax Visa inläggVad hände hos er andra ligger ni kvar 2/3 eller har ni 3/3 ?
Comment
-
Ursprungligen postat av Sebbemax Visa inläggHar en helt ny Autostock installation ( installerade om allt efter att Shark gick likvid)
Kör endast ett testkonto med Shark och ett annat test konto med Raptor
En tanke
Eftersom Henning2 och jag fick samma problem samtidigt och vi har samma storlek på testkontot ( samma antal andelar) kanske det är där felet ligger ?
Vi kör båda nya versionen ? Hans har fungerat felfritt sen start och min är nystartad
kanske på något sätt DAX delen rundar av andelar fel ?
Har för mig att sist köpte DAX sidan 2+2+2 när OMX köpte 22+22+20 (kan ha fel)
Och nu blev det 2+3+0 istället ?
som sagt rena gissningar från min sida
Vad hände hos er andra liger ni kvar 2/3 eller har ni 3/3 ?
En stund efter att NAT tagit exit köpte jag manuellt tillbaka 2 grids, troligen låg kurvan då åter innanför det 3e bandet.
Jag Ska köra på nyinstallation från torsdag.
Om fler fått exit efter 3 band så intressant att veta.
Last edited by jimmy; 2018-06-06, 00:42.
Comment
Comment