Ursprungligen postat av jstakebe
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Alpha Shark
Collapse
X
-
Simuleringsresultat AlphaShark 1.9
Har simulerat en hel del med nya versionen av Sharken, men jag måste göra något tokigt. De resultat jag får är avsevärt sämre än de jag hade i den tidigare versionen. Detta trots att jag endast simulerar från 20120101 när DAX data ska vara OK.
Skulle vara tacksam för förklaring på vad som är gjort.
Tror också det är mer än jag som är intresserad av simuleringsresultat med 1, 2, och 3 X häv, och att simuleringsresultaten blir analyserade så som gjorts med tidigare simuleringar.
Comment
-
Ursprungligen postat av Henning2 Visa inläggNu på morgonen 09:04 vände hajen för mig o gick long på daxen.
Comment
-
Comment
-
Nu har jag kört Sharken sedan 19:e april. Varje trade har gått back för mig! (2 fulla vändningar + 1 aktiv som ligger back). Inte imponerad just nu, men jag läser att vissa har lyckats få vinster, så det kan vara mina minis som är "fel".
Hur ser det ut för er andra?
Comment
-
Ursprungligen postat av cerion Visa inläggNu har jag kört Sharken sedan 19:e april. Varje trade har gått back för mig! (2 fulla vändningar + 1 aktiv som ligger back). Inte imponerad just nu, men jag läser att vissa har lyckats få vinster, så det kan vara mina minis som är "fel".
Hur ser det ut för er andra?
Comment
-
Ursprungligen postat av Micke008 Visa inläggSedan mars har jag ökat på en depå från 37000:- till 48000:-
Comment
Comment