Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Alpha Shark fått fnatt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Alpha Shark fått fnatt?

    Hej jag har kopplat in Alpha Shark för ca 2 veckor sedan och idag började den lägga order kl 18 och 19. På testkontot har jag-47 omxs30 och 8 Dax och på skarpa kontot hade jag 800 Mini Long Dax och 47 Mini short.
    Sen kl 18 köpte den ytterligare 5 x800 Mini long dax och kl 19 försökte den köpa 4x47 mini short Omxs30 som ligger lokalt och inte gått till avslut.
    Så har den inte betett sig tidigare.
    Är detta normalt?

  • #2
    Låter som ETP Link och inte själva Alphan. Uppdatera ETP link till senaste version så är Autoselect avstängt efter kl 17. Problemet är att eftersom själva DAX-index inte exekveras så kan ETP link bli ”vilsen” eftersom inga nya värden kommer in i cellerna som styr autoselect, men bara ifall värdena nollas.

    Comment


    • #3
      Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
      Låter som ETP Link och inte själva Alphan. Uppdatera ETP link till senaste version så är Autoselect avstängt efter kl 17. Problemet är att eftersom själva DAX-index inte exekveras så kan ETP link bli ”vilsen” eftersom inga nya värden kommer in i cellerna som styr autoselect, men bara ifall värdena nollas.
      Men jag kör ETP strategy link är det den jag ska uppdatera då?

      Comment


      • #4
        Njae, fortfarande ETP Link, det är de ordermodellerna som lägger själva ordrarna för minis och det är där all logik för Autoselect finns.

        Comment


        • #5
          Ok jag har uppdaterat den. Ska jag lägga manuella order på de minis som är för många gentemot testkontot eller fixar han det själv imorgon vid öppning?

          Comment


          • #6
            Det fixar sig själv men du kan ju alltid försöka få iväg dem manuellt.

            Comment

            Working...
            X