Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Insallation av Pluto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Insallation av Pluto

    jag har köpt Pluto och skulle installera den men jag fick inte till det. Jag tittade på "NAS Access" på youtube för jag ska koppla in ett riktigt konto. (jag har kollat på pluto videon men där sätter man aldrig upp ett riktigt konto). I videon ca 3min in så säger ni att man ska höger klicka på dax och sedan tryck på "anslut ordermodeller" där får jag ett error "det är inte tillåtet att ansluta ordermodeller till ett index på ett skarpt konto". Vad gör jag åt detta?
    En annan fråga på en annan dator fast jag har uppdaterat programmet kan jag inte ladda ner Pluto den fins inte i listan. Hur uppdaterar jag så jag kan ladda ner den?
    Attached Files

  • #2
    Pluto-modellerna ska anslutas till testkonto, så välj det i menyn så fungerar det att ansluta. Och numera kör vi PC Link rakt igenom, så Strategy Link är inte officiellt tillgänglig längre. Vi vill helst ha samma procedur för alla strategier så långt det är möjligt för enkelhetens skull.

    OBS! Att tänka på när man kör PC Link - använd ETP ID mellan 10-99 endast.

    Annars kan du alltid ringa så kopplar vi upp TeamViewer.



    Om Hjälp-menyn inte är uppdaterad beror det sannolikt på att programversionen är för gammal så att konfig-data inte längre läses in. Uppdatera, kör igång programmet och låt det gå minst 5 minuter, starta om igen så ska allt vara på plats.
    Last edited by Rikard Autostock; 2020-01-13, 13:42.

    Comment

    Working...
    X