Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tom ordermodell

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Tom ordermodell

Jag försöker komma igång med Analysbänken och ville testa Stoploss Mini Long, men ordermodellen ser tom ut, se screenshot. Det är flera ordermodeller som ser likadan ut, t.ex. Dynamisk trendlinje x 4, Mountain Valley x 4, Terminator x 4. Ska det verkligen vara såhär, eller har jag missat något? Ja, jag har uppdaterat programvaran samt laddat ned nya standardmodeller.
    Attached Files

Tryck på redigera så kommer man vidare. Är redigera gråad så tryck först på kopiera ordermodell ge ett nytt namn, sedan tryck redigera.
    mvh
    Bertil

Comment

Det var ju just det som var problemet - den knappen är gråad, see screenshot!

Comment

Ja, dom order-modellerna är gråade som original men om du gör som Bertil skriver så kan du trycka på redigera-knappen.

Comment

Många av de medföljande ordermodellerna är inte redigerbara. Vad du kan göra är att göra din egen "Stopploss Mini Long" genom att utgå från sl)-scriptet med samma namn.

Kopiera sl)-scriptet först och döp det till ett eget namn om du vill redigera det. Sedan gör du en ny modell utifrån detta.

EDIT: Det kom visst flera svar här innan jag han posta.
          Last edited by LillWicke; 2013-01-08, 21:02.

Comment

Working...
          X