Om jag vill testa köp + exit ... räcker det med att ha en ordermodell med två sekvenser. Första sekvensen är köp på close över högsta från första 15 min bar ... Stega när utförd har inställningen nästa. Andra sekvensen är profit eller SL med stega när utförd som har inställningen stega till sekvens 1.
I analysbänken har jag sedan inställningen En ordermodell med alla köp och sälj i olika sekvenser. Köp sida har jag min ordermodell beskriven ovan. För säljsida har jag inget valt ... det borde väl inte behövas? Jag har problemet att det inte sker någon exit så som jag tycker det borde ske.
Min exit signal är följande nu när jag felsöker (alltså om high >= köp + 2 punkter) :
profit1 = if(ge(h,Add(Lasttrade(B,P),2)))
draw(mult(profit1,150),4,bsbF)
I analysbänken har jag sedan inställningen En ordermodell med alla köp och sälj i olika sekvenser. Köp sida har jag min ordermodell beskriven ovan. För säljsida har jag inget valt ... det borde väl inte behövas? Jag har problemet att det inte sker någon exit så som jag tycker det borde ske.
Min exit signal är följande nu när jag felsöker (alltså om high >= köp + 2 punkter) :
profit1 = if(ge(h,Add(Lasttrade(B,P),2)))
draw(mult(profit1,150),4,bsbF)
Comment