Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Delay order

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Delay order

Hur fungerar Delay order resp Agera inte om senaste....?
    Jag använder Delay order. Det funkar bra förrutom att jag får en massa larm vid upprepade köp/sälj order.

Vad jag önskar mig är att ordern loopar till den är utförd men sen inte upprepas mer förrän vid nästa affär.

Jag förmodar att du använder xk) script. För att slippa meddelande in larmfönstret går det att flytta in villkoren i signalscripten, dvs som ytterligare villkor till trigger.

Comment

Jag är nybörjare och skulle behöva ha svar på mina frågor för att förstå. Man lär av misstag men just nu vet jag inte vilket misstag jag gjort.

Comment

Jag är inte säker på vad du menar. När signalscriptet blir sant skickas order.

Om det tex saknas en kontroll av innehav fortsätter signalscriptet vara sant. Det kan även vara xk)=kontrollscript som blockerar order. Signalscriptet är sant och försöker igen.

Comment

Jag har en modell som säger köp köp köp köp......
          Eftersom jag har innehavskontroll så händer inget annat än att min telefon tjuter till stup i kvarten nu när OMX bara går upp.
          Min fråga är vad ska jag göra åt pipandet i telefonen. Jag trodde att ett annat val än "Delay order" ev kunde lösa problemet.

Comment

Jag ber om ursäkt för att jag inte exakt förstår problemet och att det inte beror på något i tidigare inlägg ovan. Någon annan kanske har förslag eller kontakta supporten hos Autostock.

Comment

Working...
            X