Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

xk) Delay order

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• xk) Delay order

Jeg ser at det finnes ferdige xk)-skript "Delay order", men er usikker på om de løser mitt problem.

Jeg ønsker at min ordremodell skal sende ut en ordre hvert 10 minutt for salgsmodellen min. Det vil si hvis jeg har aksjer, vil jeg legge inn og makulere ordre hvert 10. minutt.

Kan jeg gjøre dette med "Delay order"-scriptet?

NB. Det er ikke tid fra siste transaksjon, men siste ordre jeg trenger.

Om en order går igenom innehar lasttrade transaktionstid. Om order inte går igenom innehar lasttrade tid vid order.

Det går kanske även att lösa med xk), med risk för många larm i fönstret. Då kan det vara smidigt att lägga xk)-villkoret i triggerscriptet.

Comment

Ja, det er greit, men hva er koden for å legge inn ny ordre med et fast intervall?

La meg gi et eksempel:

1. Jeg kjøper aksjer kl 10:00.
      2. Salgsordre trigges, og jeg legger inn salgsordre 5 % over kjøpskurs.
      3. Ny salgsordre legges inn 10 minutter senere med ny salgskurs, basert på ulike vilkår, og raderar den gamle ordren.
      4. Ny salgsordre legges inn 10 minutter senere med ny salgskurs, basert på ulike vilkår, og raderar den gamle ordren. Slik fortsetter det til ordren går igjennom.

Hvordan får jeg til dette?

Comment

Live handel, Live handel testkonto eller simulering?

Comment

Det går ganska enkelt att lösa. Då blir det 4 sekvenser i ordermodellen, den första köper, den andra lägger direkt säljordern.

Den tredje innehåller koden:

tidspärr:=10
          lt2=LastTrade(S,D)
          minSedanSälj=Mult(Sub(Date(),lt2),1440)
          tid_ok=Gt(minSedanSälj,tidspärr)

som ett av villkoren, och kopplas ihop med ditt eget säljvillkor med en AND().

Då måste det gå 10 minuter sedan förr säljordern skickades innan ny säljorder triggas.

Samma med fjärde sekvensen.

Comment

Ursprungligen postat av norrbaggen Visa inlägg
            Ja, det er greit, men hva er koden for å legge inn ny ordre med et fast intervall?

La meg gi et eksempel:

1. Jeg kjøper aksjer kl 10:00.
            2. Salgsordre trigges, og jeg legger inn salgsordre 5 % over kjøpskurs.
            3. Ny salgsordre legges inn 10 minutter senere med ny salgskurs, basert på ulike vilkår, og raderar den gamle ordren.
            4. Ny salgsordre legges inn 10 minutter senere med ny salgskurs, basert på ulike vilkår, og raderar den gamle ordren. Slik fortsetter det til ordren går igjennom.

Hvordan får jeg til dette?
            Jag tänkte om det var en limitorder då du lägger en ny var 10:e minut. Live lägger sig ordern i marknaden, men det gör den inte vid simulering. Då får man gå runt detta.

Comment

Working...
            X