If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Bland annat OMXS30 och Dow, kollar jag på listan över large cap aktier så trillar nytt data in, har startat om ett par gånger, men inget händer, ska fippla lite till, någon annan med problem idag?
Galet sjukt irriterande.
Inte mindre än 6 st stopp på alla index hittills idag.
Och inte lär det gå att uppdatera via kundservice heller, eftersom alla får in samma data.
Kolla så att det inte är ditt säkerhetsprogram som stoppar. Här har det inte varit stopp sedan jag ändrade F-secur att tillåta NAT. Inga stopp i dag eller någon annan dag heller på länge.
Kolla så att det inte är ditt säkerhetsprogram som stoppar.
Ok, så du menar att säkerhetsprogrammet skulle börja med det nu helt plötsligt? Det är endast indexen som stoppas och bara ibland för att sedan tillåtas köra igen efter en halvtimme.
Jag pratade med Rikard igår och han hade samma stopp, på exakt samma tid. Det är bara NAT som drabbas, inte AT8. De kör på olika API:er.
Hade ett par mindre stopp på Kundservice (som inte har något antivirusprogg som kan ställa till det) men inte flera timmar som Anders fick. Vi har felanmält och väntar svar från Nordnet.
Comment