Verkar den fungera bra?

Allmänt meddelande

Collapse

No announcement yet.

Någon som provkört 1.3.3.0?

Collapse

X
- 

Först var jag irriterad att jag måste ange mitt lösenord till Nordnet varje gång, (startar om ofta pga att jag vill se flaggorna som är buggiga) men sedan läste jag instruktionen och valde automatisk inloggning, så nu fungerar den på samma sätt som tidigare. Automatisk inloggning borde nog vara default då man laddar hem programmet, sedan kan man själv öka sekretessen om så önskas.
mvh
Bertil

Last edited by Bertil; 2012-09-28, 19:00.
Comment
 - 

= kryssa ur "Obemmanad säkerhet..." under Egenskaper för programmet.Ursprungligen postat av Bertil Visa inlägg... valde automatisk inloggning...

Comment
 - 

Säkerhetsnivån är satt på högsta som default efter önskemål från Nordnet. Det skulle vara intressant att veta vilka script du kör, flaggorna borde inte försvinna hur som helst. Har du tidsvillkor med Date() i scripten så kan ju flaggorna försvinna vid olika tidpunkter pga det.Ursprungligen postat av Bertil Visa inläggFörst var jag irriterad att jag måste ange mitt lösenord till Nordnet varje gång, (startar om ofta pga att jag vill se flaggorna som är buggiga) men sedan läste jag instruktionen och valde automatisk inloggning, så nu fungerar den på samma sätt som tidigare. Automatisk inloggning borde nog vara default då man laddar hem programmet, sedan kan man själv öka sekretessen om så önskas.
mvh
Bertil

Bra tänkt att förtydliga. Man kan även ange sitt eget lokala lösenord om man tycker Nordnet-lösen är för krångligt. Det görs i Inställningar > Egenskaper för hela programmet > HandelUrsprungligen postat av mikola Visa inlägg= kryssa ur "Obemmanad säkerhet..." under Egenskaper för programmet.

Comment

Comment