Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Någon som provkört 1.3.3.0?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Någon som provkört 1.3.3.0?

Verkar den fungera bra?

Hej!
    Kör 1.3.3.3 fungerar som tidigare versioner.
    mvh
    Bertil

Comment

Hur upplever du sekretessfunktionen?

Comment

1.3.3.0? Var hittar jag den?

Jag uppdaterade programet igår och fick verision 1.3.2.10.

Comment

Vi backade tillfälligt efter att vi fått problem med en maskin själva, men det visade sig bero på andra orsaker. Nu ligger 1.3.3.3 ute igen.

Comment

Först var jag irriterad att jag måste ange mitt lösenord till Nordnet varje gång, (startar om ofta pga att jag vill se flaggorna som är buggiga) men sedan läste jag instruktionen och valde automatisk inloggning, så nu fungerar den på samma sätt som tidigare. Automatisk inloggning borde nog vara default då man laddar hem programmet, sedan kan man själv öka sekretessen om så önskas.
            mvh
            Bertil
            Last edited by Bertil; 2012-09-28, 19:00.

Comment

Ursprungligen postat av Bertil Visa inlägg
              ... valde automatisk inloggning...
              = kryssa ur "Obemmanad säkerhet..." under Egenskaper för programmet.

Comment

Ursprungligen postat av Bertil Visa inlägg
                Först var jag irriterad att jag måste ange mitt lösenord till Nordnet varje gång, (startar om ofta pga att jag vill se flaggorna som är buggiga) men sedan läste jag instruktionen och valde automatisk inloggning, så nu fungerar den på samma sätt som tidigare. Automatisk inloggning borde nog vara default då man laddar hem programmet, sedan kan man själv öka sekretessen om så önskas.
                mvh
                Bertil
                Säkerhetsnivån är satt på högsta som default efter önskemål från Nordnet. Det skulle vara intressant att veta vilka script du kör, flaggorna borde inte försvinna hur som helst. Har du tidsvillkor med Date() i scripten så kan ju flaggorna försvinna vid olika tidpunkter pga det.

Ursprungligen postat av mikola Visa inlägg
                = kryssa ur "Obemmanad säkerhet..." under Egenskaper för programmet.
                Bra tänkt att förtydliga. Man kan även ange sitt eget lokala lösenord om man tycker Nordnet-lösen är för krångligt. Det görs i Inställningar > Egenskaper för hela programmet > Handel

Comment

Working...
                X