Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppdatering fungerar inte

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Jag har en del grejer i snabbknapparna på VPS:en som jag inte har i vanliga NAT på datorn, typ Predictive och Connors RSI. Inget jag använder så spelar inte så stor roll men kom tänka på det här om dagen, verkar inte komma automatiskt när jag uppdaterar NAT heller.

Comment

XML-filen med snabbknappar kan vi inte uppdatera hur som helst, det skulle skriva över det man gjort själv.

Vill man ändå byta ut den kan man göra så här:

1. Gå till databaskatalogen c:/programdata/autotraderbas
      2. Radera eller döp om filen CustomFixedScripts.xml
      3. Kör programuppdatering
      4. Nu laddas den senaste filen ner och knapparna ska finnas på plats.

Comment

Har testat detta men får inga knappar. Punkt3: Är det [Hjälp]->[Uppdatera Programversion]??
        Eller finns den senaste filen för "knapparna" på er hemsida så att man kan hämta hem den?
        Blev ju plötsligt aktuellt med årsmedelvärdet

Comment

Hittade du CustomFixedScripts och raderade? Då ska den senaste laddas ner om du kör programupdatering efter det. Knapparna tänds när du markerar ett diagram.

PS. Annars ligger filen här: http://www.autostock.se/download/?FI...xedScripts.xml

Comment

Smart som en kåldolme
            Klart man måste ha ett diagram som aktivt fönster för att knapparna ska komma fram.. - Så går det när den enda tiden man har för sånt här är på nätterna när man borde sova.

Jo det fungerar precis som det står beskrivet

/Erik

Comment

Working...
            X