Idag noterade jag att vissa av mina aktier, i bl.a. large cap, inte hade fått några kurser alls 13-16/2. Medans andra såg bra ut. Hur kommer detta sig? Jag menar det var inga fel i fönstret som uppmärksammade mig på saken. Extremt irriterande måste jag säga. Måste man ha som rutin att köra komprimering typ en gång i veckan? Detta har inte att göra med min internetanslutning, det vet jag, och det vore ju inte heller logiskt eftersom det inte drabbar alla aktier.
Kan detta ha med uppdateringen av NAT, som gjordes nyligen, att göra? Jag var något sen med att ladda ned senaste versionen.
Det gick att fixa genom att ersätta och ladda ned ny data. Men, vad är det som händer, känns inget vidare när datalev är så instabil. Varför varnar inte NAT mycket tydligt när dylika problem inträffar? Det borde finnas någon form av inbyggd check av dylik inkonsistent data!
Kan detta ha med uppdateringen av NAT, som gjordes nyligen, att göra? Jag var något sen med att ladda ned senaste versionen.
Det gick att fixa genom att ersätta och ladda ned ny data. Men, vad är det som händer, känns inget vidare när datalev är så instabil. Varför varnar inte NAT mycket tydligt när dylika problem inträffar? Det borde finnas någon form av inbyggd check av dylik inkonsistent data!
Comment