Hej, satt och utvecklade och plötsligt hängde sig programmet. Jag stängde den via Aktivitetshanteraren och startade om. Hängde sig direkt efter att den säger "Uppstart ok" och man ser att marknaden försöker starta upp.
Alla öppna fönster är bara gråade (förutom OMXS30-fönstret som visar graf, men ingenting händer) och inget går att göra förutom att avsluta den via Aktivitetshanteraren. Har även provat att starta om datorn utan någon skillnad. Jag tror att jag har version 2.8.2.8 (har för mig att jag har samma som i molnet-versionen).
Jag kan inte av ngn anledning inte ens ta en skärmdump på hur den ser ut.
Jag har tre script som jag inte hunnit spara på annat ställe - om jag måste installera om - förlorar jag dem då?
Hur lösa?
Tack på förhand för svar!!
Hälsar Susanne
Alla öppna fönster är bara gråade (förutom OMXS30-fönstret som visar graf, men ingenting händer) och inget går att göra förutom att avsluta den via Aktivitetshanteraren. Har även provat att starta om datorn utan någon skillnad. Jag tror att jag har version 2.8.2.8 (har för mig att jag har samma som i molnet-versionen).
Jag kan inte av ngn anledning inte ens ta en skärmdump på hur den ser ut.
Jag har tre script som jag inte hunnit spara på annat ställe - om jag måste installera om - förlorar jag dem då?
Hur lösa?
Tack på förhand för svar!!
Hälsar Susanne
Comment