Idag har jag lyckats med riktigt duktiga grejer. Jag skrev tydligen ett väldigt dåligt triggerscript och ordermodell igår eftersom jag under dagen idag lyckades bland annat köpa 54 miljarder warranter av en sort på ett testkonto och därmed ha en negativ balans på -802 Gsek.
Efter ett tag insåg jag att det skulle ta alldeles för lång tid att sälja dessa manuellt eftersom det bara går att sälja positioner om 2 miljarder åt gången och VPSen jag kör på går långsamt efter att ha handlat så mycket.
När jag tog bort testkontot hängde sig autotrader och jag avslutade det via taskmanagern.
Nu när jag försöker starta så klagar windows via ett pop-upfönster på att AutostockTrader.exe inte hittar någon debugger.
"No registered JIT debugger was specified
Click on Retry to have the process wait while attaching a debugger manually.
Click on Cancel to abort the JIT debug request."
Oavsett om jag väljer Retry eller cancel så händer inget positivt.
Det hjälpte inte att starta om VPSen.
Efter ett tag insåg jag att det skulle ta alldeles för lång tid att sälja dessa manuellt eftersom det bara går att sälja positioner om 2 miljarder åt gången och VPSen jag kör på går långsamt efter att ha handlat så mycket.
När jag tog bort testkontot hängde sig autotrader och jag avslutade det via taskmanagern.
Nu när jag försöker starta så klagar windows via ett pop-upfönster på att AutostockTrader.exe inte hittar någon debugger.
"No registered JIT debugger was specified
Click on Retry to have the process wait while attaching a debugger manually.
Click on Cancel to abort the JIT debug request."
Oavsett om jag väljer Retry eller cancel så händer inget positivt.
Det hjälpte inte att starta om VPSen.
Comment