Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ETP link

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av Palgrave Visa inlägg
    Har kollat. Inget fel med ID eller shrt/long.

MINI L OMX NORDNET 03 er Raptor sin Mini som blir triggat, trots at jag ligger short i ordremodellen:
    09:01 ORDER "sl) ETP Link Minilong buy MINI L OMX NORDNET 03" kurs 0.00
    09:02 ORDER "sl) ETP Link Minilong sell MINI L OMX NORDNET 03" kurs 336.37
    Vilka ordermodeller är MINI L OMX NORDNET 03 ansluten till? Om du har negativt innehav på testkontot så borde inte mini l triggas om den inte är ansluten till ETP-link minishrt xxx.

Comment

• Ursprungligen postat av walle Visa inlägg
      Vilka ordermodeller är MINI L OMX NORDNET 03 ansluten till? Om du har negativt innehav på testkontot så borde inte mini l triggas om den inte är ansluten till ETP-link minishrt xxx.

Raptor. Men idag var første dagen den ble triggat, ble inte triggat igår, selv om innhav var det samma (minus på innhav).

Jeg tror det skjer noe me ETP Link mellom 0900-0902 som den inte håndterar helt.

Comment

• Rikard, har du noen forklaring på dette? Kanskje sette et filter på ETP link så den inte hander første 3 minuter?

Comment

• Det enda jag kan komma på är om en programuppdatering rensat värden i globala celler från dagen innan. Då kan det hinna gå iväg order innan värdena synkats igen, men det rättar till sig själv.

Tips när man uppdaterar programmet är att göra följande:

1. Stäng Autotrader
          2. Uppdatera programversion via länken www.autostock.se/download/?FILE_ID=update.exe

Comment

• Skit bakom spakarna?

Jag har fått avslut på skarpa kontot men inga transaktioner på Raptors testkontot.
            Sedan igår hade jag 25 st Mini S
            Idag följande:
            - 09:01:07 Köpt 200 Mini L
            - 09:02:00 Sålt 25 Mini S
            - 09:02:19 Sålt 200 Mini L
            - 09:02:32 Köpt 25 Mini S
            Alltså är jag nu tillbaka på 25 st Mini S

Till saken skall nämnas att jag ökade saldot på testkontot i förrgår. Men jag handlade även före dess i steg om 25 st. Något tokigt har jag troligen gjort!

Comment

• Ser likt ut som min fel. Jag har inte endrat testkonto-storlek.

Comment

• Stämmer skarpa positionen med aktuell position på testkontot nu?

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
                  Stämmer skarpa positionen med aktuell position på testkontot nu?
                  För min del så är antal på testkonto och skarpt konto lika.

Comment

• Jag har en ny modell som aldri har vært trigget. Men ETP link kjøper/selger likevel.

Comment

• jeg hadde ETP Link ID på den skarpe konto direkte i Index. Det blir feil, da ID kun skal være på testkonto for Index.
                      Kan være årsaken.

Comment

Working...
                      X