Jag har 2 st. AutoTrader Pro igång. I morse kl. 9.01 så stängdes båda med några sekunders intervall mellan stängningarna. Jag har automatisk återstart så det hann inte skapa några större problem. Är det flera som har råkat ut för liknande, och vad kan det bero på?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Autotrader stängs plötsligt
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av rogby Visa inläggJag har 2 st. AutoTrader Pro igång. I morse kl. 9.01 så stängdes båda med några sekunders intervall mellan stängningarna. Jag har automatisk återstart så det hann inte skapa några större problem. Är det flera som har råkat ut för liknande, och vad kan det bero på?
-
Ursprungligen postat av rogby Visa inläggJag har 2 st. AutoTrader Pro igång. I morse kl. 9.01 så stängdes båda med några sekunders intervall mellan stängningarna. Jag har automatisk återstart så det hann inte skapa några större problem. Är det flera som har råkat ut för liknande, och vad kan det bero på?
Comment
-
Ursprungligen postat av elkis Visa inläggExakt detsamma hände mig i morse, och när Auto Trader hade startat om sålde Raptor hela innehavet 9.02 sedan köptes hela innehavet + 1 grid tillbaka klockan 10.00. Sedan så har den fyllt på med en grid 10.15, 10.27 och 10.47 inte sett detta beteende tidigare.
Comment
-
Ursprungligen postat av HenrikSyst Visa inläggVilken version av Autotrader använder du?. Jag hade problem när jag körde ETP-link men inte hade rätt version av Auotrader. Sålde hela innehavet när den skulle byta instrument. Kolla detta
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggUppdatera både program och ETP Link så ska det inte vara några problem.
idag har raptorn sålt av hela innehavet 9.02 och sedan köpt tillbaka allt kl. 10.00 dyrare givetvis. vet inte om programmet också startade om efter som jag inte satt vid datorn. känns som problemet började när jag bytte till nordnets minisar
vad göra ?
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggDet låter som att du kanske har gamla minis fortfarande incheckade även om de inte är anslutna till ordermodellerna. Ring gärrna imorgon så löser vi det.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggOm man inte har USA-feed påslaget hos Nordnet kommer endast heartbeats från APIet och om Autotrader står i Obemannad högsta säkerhetsnivå tolkas det som felsituation och omstart görs. Lösning: antingen stäng Obemannad högsta säkerhet eller slå på USA-feed hos Nordnet.
Comment
Comment