If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Kolla så att det är DLL-version 12.0.0.8 i Hjälp > Om Autotrader. Uppdatera annars. Starta om programmet, vänta 10 min och starta om igen så är kalendern uppdaterad.
Dubbelkolla genom att klicka Enter på någon mini och välj fliken Fundamenta. Där ska kalenden ha fått förlängd tid.
Ligger som index under Sök nya instrument > Index alla. Det är alltså en rullande termin, dock inte handelsbar i sig men funkar fint för analys. Såg till min stora glädje också att spreaden i DAX-turbos/minis inte påverkades under kvällshandeln igår.
OBS att många har 15 min fördröjning på FDAX-F1. Vi frågade i en annan tråd vilka som har realtid, Rickard har realtid, jag fördröjning fast jag köper realtid på tyska aktier.
Ursprungligen postat av Rikard AutostockVisa inlägg
Kolla så att det är DLL-version 12.0.0.8 i Hjälp > Om Autotrader. Uppdatera annars. Starta om programmet, vänta 10 min och starta om igen så är kalendern uppdaterad.
Dubbelkolla genom att klicka Enter på någon mini och välj fliken Fundamenta. Där ska kalenden ha fått förlängd tid.
Har gjort precis som ovan, men får ändå bara 08:15-17:19.
Vad kan jag behöva göra mer ?
Comment