Det saknas data för omxs30 på eftermiddagen idag. Jag försökte ladda ned nytt nu men det ser lika dant ut.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Problem omxs30 ?
Collapse
X
-
re dataproblem
Min dator stulade idag eftersom Microsoft bestämde sig för att uppgradera. Men nu när jag försöker ladda ned marknadsdata för allt igen per idag så verkar ingenting komma med. Är det generellt strul ännu, som i går med data?
Comment
-
Ursprungligen postat av petpee Visa inläggMin dator stulade idag eftersom Microsoft bestämde sig för att uppgradera. Men nu när jag försöker ladda ned marknadsdata för allt igen per idag så verkar ingenting komma med. Är det generellt strul ännu, som i går med data?
Utanför börstid får man ägna sig åt manuella uppdateringar, göra manuella backuper mm.
mvh
Bertil
Comment
-
Kör själv Windows server 2012 R2 och Windows server 2016 - då kan man gå in lite när som och uppdatera ;-) För dom som vill så går det att köra utan licens med obegränsad provtid, däremot så får man pynta en slant om MS knackar på dörren.
Det går finfint att köra Win10 också. Man ställer in att Win Update bara får köras under natten, och sedan kan man ordna autologon och lägga AT i autostart. Går också att schemanlälgga PS-skript som kör Win update och gör en snäll shutdown av AT. Har PS-skript för att göra en snäll shutdown av AT om någon skulle vara intresserad. :-)
Comment
Comment