Länken på den här sidan ska fungera: Autostock
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Portfolio Mixer
Collapse
X
-
Hej Länken för den senaste porfolio mixern fungerar inte, finns det någon annan ny länk?
Leave a comment:
-
-
Hm, kollade körningarna och datat för SISO VT20 är fel. Vi fixar. HT20 däremot stämmer.
Leave a comment:
-
Sista Portf mixer
Ni verkar ha förväxlat namn och data på VT20 vs HT20 i excelfilen.
Leave a comment:
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggOk, men då kan du klicka Återställ, eftersom inget finns att stänga.
Ok! Så när jag balanserar hela strategiportföljen i fortsättningen , så återställer jag konton som ej ha positioner, men ändrar bara saldo på dom som har öppna... och då kommer "att handla för" stämma då? ... eller måste jag avvakta att ställa om saldo tills positioner på testkontot är stängda?
Leave a comment:
-
Ok, men då kan du klicka Återställ, eftersom inget finns att stänga.
Leave a comment:
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggMen du har öppna positioner väl?
Leave a comment:
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggNej, om du klickar Återställ markerat konto nollställs hela kontot inkl alla öppna positioner.
Det räcker att skriva nytt saldo, klicka i kolumnen Att handla för samt starta om programmet.
Efter omstart av programmet är inte "Att handla för" lika med det nya "Saldo" för min del..tänker att det skall vara samma värde va?
Leave a comment:
-
Nej, om du klickar Återställ markerat konto nollställs hela kontot inkl alla öppna positioner.
Det räcker att skriva nytt saldo, klicka i kolumnen Att handla för samt starta om programmet.
Leave a comment:
-
Hej!
En fråga om att balansera saldon på testkonton i Autotrader.. När jag sätter ett nytt saldo för ett testkonto, krävs det också att man trycker på "Återställ markerat konto" ?
/Petter
Leave a comment:
-
Ladda upp data på fundseeder
Hallå På NAS webinariet där ni gick igenom mixern visades en äldre version. I versionen i videon fanns på mixer-sidan i A och B kolumnerna data som visade datum och kontovärde för portföljen från start till slut. Vill gärna ladda upp min mixade portfölj på fundseeder, men hittar inte det datat i nya versionen av mixern. Finns det någonstans?
Mvh Fredric
Leave a comment:
Leave a comment: