Sjösatte en ordermodell som funkar klockrent i bänken, men när den handlade skarpt så fick jag sålt innehavet istället för att den borde köpt på sig ännu en post. Frustrerande då jag inte har en aning om vad felet kan vara. Jag gissar i riktning mot orderdjupet då det legat en fiskeorder i marknaden i det papper jag kopplat modellen mot. Har inget annat uppslag att gå på just nu men vet inte om det kan vara fiskeordern som "lurat" mina script heller så jag känner mig lite "lost"!
Modellen använder globala celler som den stoppar in antal och pris i vid köp för att sen läsa in dessa värden och sälja poster vid gynnsamma tillfällen. Kan en fiskeorder strula till denna metod?
Är det någon som har nån aning om vad som kan ha gått fel och om det isf. går att åtgärda på nåt sätt?
Modellen använder globala celler som den stoppar in antal och pris i vid köp för att sen läsa in dessa värden och sälja poster vid gynnsamma tillfällen. Kan en fiskeorder strula till denna metod?
Är det någon som har nån aning om vad som kan ha gått fel och om det isf. går att åtgärda på nåt sätt?
Comment