Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

leifs script tips

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Ja jag får väl testa detta till veckan.

Om det är som du säger att kontrollscriptet spärrar sändning av order till det är sant borde det ju i spinning släppa i väg en order för vändning och en för att uppfylla portföljönskemålet.

Anledningen till fasthållande av spinning är ju att jag börjar förstå hur det fungerar och vill förbättra detsamma enligt mitt huvud.

Kan jag alltså i AT6 lägga in Stochastic köp
    och antal i ordermodellen, sedan lägga in Stochastic sälj och antal och få detta att fungera?

Vad händer vid loop köper den eller säljer för allt jag har pengar eller kredit för eller nollar den vid vändning och köper eller säljer igen till den har uppnått det antal som jag angett i orderdialogen?

Detta var ju bra med spinning som strävade att uppnå ett bestämt antal i Portföljen ovasett köp eller sälj.

Du får förstå att jag inte fattar ett dyft av scriptsråket och jag tror att det är många med mig som köpt ditt program och trott att det bara var att köra som vilket windowsprogram som helst och har gett upp, du måsste väl ha sålt till fler än dom som skriver på detta forum.

Detta är inte någon kritik mot dig men första gången jag köpte ditt program gav jag upp eftersom jag upplevde det som jag behövde vara dataexpert och insatt i programering för att få det att fungera.

Jag är mycket tacksam för den hjälp du givit mig med Stochastic-scripten och hoppas jag inte frestar ditt tålamod med mitt dåliga kunnande, jag brukar lära mig så smånigom.

Comment

Working...
    X