Jörgen jag tittar in hos dig men du kan väl stå med ryggen åt dörren för du ser lite skrämmande ut på din bild
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Tio punkter och stopp!
Collapse
X
-
Nej Rikard det är inte fel på programet men det användaren ska lägga i för att det ska fungera, finns ju inte utan man måste (med din Hjälp tack för det) uppfinna något som fungerar eller prenumerera på något och där brände jag mig i vintras och även i juniBerra
Comment
-
Det blir komplicerat! Det går att lösa med div cellsnurror och annat. Lasse har beskrivit det ett par gånger för längesen. Man får lagra tidpunkten då entrysignalen triggades, och plocka kursen från den tidpunkten och göra beräkning på. Dessutom behövs en flagga som talar om när innehav finns och när man ligger utanför. Klart struligt! Men visst kan vi försöka.
http://www.autostock.se/vbulletin/sh...=flytande+stop
Comment
-
Ursprungligen postat av Berra Visa inläggJörgen jag tittar in hos dig men du kan väl stå med ryggen åt dörren för du ser lite skrämmande ut på din bild
Berra, jag håller på och lägger upp dig för gratisvecka på Omx Wampa enligt beställning, kommer under söndagkvällen.
Comment
Comment