Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tio punkter och stopp!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jörgen jag tittar in hos dig men du kan väl stå med ryggen åt dörren för du ser lite skrämmande ut på din bild
    Berra

    Comment


    • #17
      Mohohaoahaaaaaaaa

      Comment


      • #18
        Nej Rikard det är inte fel på programet men det användaren ska lägga i för att det ska fungera, finns ju inte utan man måste (med din Hjälp tack för det) uppfinna något som fungerar eller prenumerera på något och där brände jag mig i vintras och även i juni
        Berra

        Comment


        • #19
          Är det rätt?

          ...om jag lagt "Stäng blank" med köp i ordermodellen och tvärt om i "Stäng köp" med sälj och loopat plus va) ABS(Portfolio(v)) som antalscript.
          Berra

          Comment


          • #20
            Det stämmer, kolla så att du har lagt dit något prisscript också, tex samma som du använder i de andra modellerna.

            Comment


            • #21
              ...jodå där ligger Aktuell köp/säljkurs -0,25
              Berra

              Comment


              • #22
                Rikard

                kan man köra test i bänken med scripten tio pt exit och hur gör man för
                att lägga till det i bänken?Tillsammans med de andra köp o sälj
                Berra

                Comment


                • #23
                  Det blir komplicerat! Det går att lösa med div cellsnurror och annat. Lasse har beskrivit det ett par gånger för längesen. Man får lagra tidpunkten då entrysignalen triggades, och plocka kursen från den tidpunkten och göra beräkning på. Dessutom behövs en flagga som talar om när innehav finns och när man ligger utanför. Klart struligt! Men visst kan vi försöka.

                  http://www.autostock.se/vbulletin/sh...=flytande+stop

                  Comment


                  • #24
                    Ursprungligen postat av Berra Visa inlägg
                    Jörgen jag tittar in hos dig men du kan väl stå med ryggen åt dörren för du ser lite skrämmande ut på din bild
                    Aldrig hört talas om Star Wars och Yoda, vad står Yoda för? Vishet, kunnande mm. That's my avatar....

                    Berra, jag håller på och lägger upp dig för gratisvecka på Omx Wampa enligt beställning, kommer under söndagkvällen.

                    Comment

                    Working...
                    X