If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jaha, ja jag kör NAT Le då NAT installationen tidigare hade problem. Men det kanske är så att även Le är uppdaterad eller så får jag återgå till NAT Bas/Pro. Rickard kan du ge klarhet i hur jag ska göra. Vill ha så stabil miljö som möjligt (ifall det ligger ute några nya releaser NAT NAT Le)
Programversionen (både LE och Bas), det är där vi rättat ett problem med licensnycklar omedelbart vid öppning. Kör du terminsversionen finns den bara i Bas, men om du kör FLEX kan du köra i båda programversionerna.
Ah, skönt, då vet vi med säkerhet att det är problemet. Uppdatera så får du ver 1.0.0.24.
Passa gärna på att klicka på Installera nya strategier också så får du senaste versionen av orderläggningsscripten.
Jag kör 1.0.0.23 och hade samma problem som jimmy igår morse då 50% long inte gick igenom.
dvs, denna
Meddelande 20140205 kl 09:01 Symphony har tagit position: LONG 50%
Hej Rickard,
Då står Står det fel i NAT Le release log kanske då jag läste att problemet är löst i 23.
Kan ni inte bygga in check new version I programen som påminner om uppgradering. Tråkigt att jag missat uppgradera och sämre resultat av den anledningen. Har inte uppmärksammat att det fanns bugg och fix av samma.
Jimmy
Ja, det blev hyfsat. Menar du fullposition när du skriver legat lågt och avslut=exit?
Modellen använder inte exit på vanligt sätt och det beror på hur delmodellerna signalerar. Jag har inte analyserat hur det skulle ha gått utan ändringen.
Menade avkastning :P generellt och att det blev en fin trade som återhämtade lite. Dock missade jag första signalen då jag missat uppgradera versionen av NAT. Men slutet Gott ändå och ingen Murphy lag denna gång.
Comment