Ursprungligen postat av ali
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Raptor
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av BRB_67 Visa inläggMin 15 min-macd raptor (velociraptor) kortade 9.05 på 1065,25
Comment
-
Ursprungligen postat av JMillard81 Visa inläggÄr det säkerställt att den har med den tidigare stängningen av börsen idag?
Långfredag 6 april Stängt
Annandag påsk måndag 9 april Stängt
Comment
-
Ursprungligen postat av ali Visa inläggSkärtorsdag 5 april 8:00-18:00
Långfredag 6 april Stängt
Annandag påsk måndag 9 april Stängt
Under påskhelgen har börserna följande öppettider:
Onsdag den 4 april
Öppet: Sverige, Norge (stänger kl. 13.05), Danmark, Finland, Tyskland, USA och Kanada
Stängt: Ingen
Skärtorsdag den 5 april
Öppet: Sverige (stänger kl. 13.00), Finland, Tyskland, USA och Kanada
Stängt: Norge och Danmark
Långfredag den 6 april
Alla börser har stängt på långfredagen.
Comment
-
Ursprungligen postat av JMillard81 Visa inläggÄr det säkerställt att den har med den tidigare stängningen av börsen idag?
Comment
-
Ursprungligen postat av ali Visa inläggNN har sänt två mail med olika inf. Vad är rätt ??????
Under påskhelgen har börserna följande öppettider:
Onsdag den 4 april
Öppet: Sverige, Norge (stänger kl. 13.05), Danmark, Finland, Tyskland, USA och Kanada
Stängt: Ingen
Skärtorsdag den 5 april
Öppet: Sverige (stänger kl. 13.00), Finland, Tyskland, USA och Kanada
Stängt: Norge och Danmark
Långfredag den 6 april
Alla börser har stängt på långfredagen.
Detta gäller och säger tydligt att bara Norge stänger 13 idag, INTE Sverige.
Comment
-
Ursprungligen postat av mikbob Visa inläggDet är ALDRIG två halvdagar efter varandra.
Detta gäller och säger tydligt att bara Norge stänger 13 idag, INTE Sverige.
Comment
-
Ursprungligen postat av BRB_67 Visa inläggMin 15 min-macd raptor (velociraptor) kortade 9.05 på 1065,25
Comment
-
Ursprungligen postat av BRB_67 Visa inläggMin 15 min-macd raptor (velociraptor) kortade 9.05 på 1065,25Berra
Comment
-
Ursprungligen postat av Berra Visa inläggVad har du ändrat? Jag ställde om tiden inför dagen till i15 och timelock:=15 och förväntade mig att något skulle hända men inget hände så jag återställde till nomalläge vid 9.30 ca.
Comment
-
Ursprungligen postat av BRB_67 Visa inläggJag har kodat om hela macd delen i alla scripten, tar in close som extra objekt i 15 min upplösning och gör macd kurvor på dem.Berra
Comment
Comment