If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Kursen i larmet är bara senast betalt, så har det inte skett några avslut "idag" står det noll. Alla transar bokförs i Starta > Loggade lokala ordertransaktioner.
Rikard, jag har godkänt warrant-avtal och liknande, jag har pengar så om du kan lite snabbt på fjärren...Mitt telefonnummer har du i ett mail jag sände nyss...
Är det fler som får så stora positioner vid varje order? Har 100 000 på fiktivt konto. Kan ju aldrig bli 10 grids med dessa positioner, snarare 5 grids med 100 000 investerat på Nordnet. Har varit försiktig och bara satt 60K på Nordnetkontot.
Edit:----- Vilket värde ska hävstång i scriptet ha?
Är det fler som får så stora positioner vid varje order? Har 100 000 på fiktivt konto. Kan ju aldrig bli 10 grids med dessa positioner, snarare 5 grids med 100 000 investerat på Nordnet. Har varit försiktig och bara satt 60K på Nordnetkontot.
Edit:----- Vilket värde ska hävstång i scriptet ha?
Min Raptor kickade igång igår kväll. Direkt 100% fullinvesterad short. Är också förvånad att den gått all-in istället för att skala in med en grid i taget.
Min Raptor kickade igång igår kväll. Direkt 100% fullinvesterad short. Är också förvånad att den gått all-in istället för att skala in med en grid i taget.
För mig är det också all-in...undrar hur Raptor ser det
Always trade for fun - and the money will come as a side effect! Alf Johansson, alias Börsapan
Hade ställt insats till -95 eftersom jag har handlat med samma minis med Fusion. Trodde inte att Raptor skulle ta hänsyn till insatsbelopp eftersom jag hade en tanke om att man skulle kunna köra båda strategierna parallellt med samma instrument. Tog bort insatsbeloppet och då blev det helt korrekt ett stort sälj och nu bara en grid i Raptor. Så man kan alltså inte välja samma instrument för Fusion och Raptor...?
Comment