Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Raptor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av onyx Visa inlägg
    har gjort kunskapstestet som täcker minis tidigare men finner det olustigt att det kommer upp meddelande om att kursfeed och handel inte godkänd

har nu gjort alla kunskapstest som nordnet har
    Det är enligt MIFID 2-regelverket som programmet måste varna om kursfeed begärs men inga godkända avtal finns för instrumenten i fråga.

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
      Det är enligt MIFID 2-regelverket som programmet måste varna om kursfeed begärs men inga godkända avtal finns för instrumenten i fråga.

men jag hade ju godkänt avtal som täckte minifutures och raptor har ju handlat utan problem förut ?

Comment

• ingen handel för någon i raptor idag ?

Comment

• Nope, ingen handel här.

Comment

• onyx: du kanske behöver starta om din AT.

Comment

• Ursprungligen postat av trexen Visa inlägg
              onyx: du kanske behöver starta om din AT.
              har gjort det har inte fått något larm idag !

tycker det är märkligt att jag fick larm/meddelande igår handeln har ju funkat hela januari utan några problem

Comment

• var det någon handel igår från raptor ?

Comment

• Igår var det lugnt men i förrgår var det ett jäkla smattrande i telefon =)

Comment

• Ursprungligen postat av trexen Visa inlägg
                    Igår var det lugnt men i förrgår var det ett jäkla smattrande i telefon =)
                    Den ligger väl mer eller mindre fullinvesterad.

Comment

• Hej,

Har nyligen installerat Raptor, och som jag förstår det är dagens Low lägre än de tre föregående dagarnas low. När görs då första transaktionen?

Comment

• Ikväll runt kl 17:20.

Comment

• Tack för hjälpen!

Comment

• 6 st miniL köptes in kl 17.19. Min första affär med Raptor!!

Comment

• Full grid i Raptor, vågar man ligga kvar länge till, OMX sthl verkar inte bry sig hur usa börsen går el asien förutom när det går ner i de delarna. Hur tänker ni andra?

Comment

• jag har hedget med å kjøpte short mini. Brudd ner på 200MA idag, men kan likevel gå opp. Slipper hedgen om vi gå videre upp imorgen.

Comment

Working...
                                X