Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Legato DAX

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Legato DAX

    Lite svårt använda denna strategi om Citi inte ligger uppe i orderboken...

  • #2
    säger det samma...
    helt plötsligt kan det finnas ett orderdjup men det försvinner lika fort igen..

    Comment


    • #3
      OT: Dessutom kom signalerna för ACDC och Symphony Light efter 17:25 vilken inte gjorde att de gick igenom. Struligt värre idag. Hoppas det bara är min dator...

      Comment


      • #4
        Ursprungligen postat av mikbob Visa inlägg
        OT: Dessutom kom signalerna för ACDC och Symphony Light efter 17:25 vilken inte gjorde att de gick igenom. Struligt värre idag. Hoppas det bara är min dator...
        Vår kundinstallation handlade Minilong V OC kl. 17:23. Det är inte signalen i sig. Försökte du handla samma instrument. Kolla deblog och tradelog runt stängning.

        Comment


        • #5
          Vi såg att Citi fick problem, det har kommt in ganska många Legato DAX-kunder så det kan ha blivit körigt. Vi skickar signalen imorgon igen. Vi har en dialog med dem för att ringa in exakt vad som gick snett.

          ACDC fungerade fint i marknaden såvitt vi kan se. Hade du något uppkopplingsproblem just vid den tiden?

          Comment


          • #6
            Verkar som jag hade ett uppkopplingsproblem. Brukar nästan aldrig råka ut för detta men nu skulle det ske precis vid stängningcallen

            Comment


            • #7
              Maximal otur!

              Comment


              • #8
                Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inlägg
                Vi såg att Citi fick problem, det har kommt in ganska många Legato DAX-kunder så det kan ha blivit körigt. Vi skickar signalen imorgon igen. Vi har en dialog med dem för att ringa in exakt vad som gick snett.
                Fick signal 17:14, :16, :18 och då gick ordern igenom, sen va orderdjupet borta igen.

                Comment


                • #9
                  Ursprungligen postat av mikola Visa inlägg
                  Fick signal 17:14, :16, :18 och då gick ordern igenom, sen va orderdjupet borta igen.
                  Vad jag kunde se så var orderdjupet borta på alla Citis Minifutures. Skulle vara skönt att få klarhet i vad som hände. Detta är ju av största vikt för framtida handel.

                  Comment


                  • #10
                    Det var ett större fel i prismotorn som startades om, men inte hann boota om innan stängningen tyvärr. Vi undersöker vidare imorgon och har kontinuerlig kontakt med Citi. Det verkar ha drabbat fler marknader än Sverige, men vi är inte säkra ännu.

                    Verkligen otur när vi i princip får första signalen på deras instrument med större antal kunder anslutna.

                    Comment


                    • #11
                      Blev ju en bra blankning i alla fall av Legato DAX...

                      Comment


                      • #12
                        Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inlägg
                        Blev ju en bra blankning i alla fall av Legato DAX...

                        Näst intill klockren skulle jag säga

                        Comment


                        • #13
                          *vågen*

                          Comment


                          • #14
                            Sweet! Det blev +8,25% på den traden.

                            Comment


                            • #15
                              Mycket trevligt. Mer sånt tack

                              Comment

                              Working...
                              X